Mova!

Rubriken är antagligen inte ett ord, men ett uttryck jag brukar andvända när en hund eller katt (eller Alice) står i vägen!

Jag funderar på att flytta hemifrån! Jag menar för skojs skull sådär! Vi äger nämligen grankåken, och så länge den är tom är den så gott som min! De roliga var att så fort jag kom hem efter att ha kollat läget där, ropar Alice "Mamma kan inte Malin och jag få flytta in där idag?!" Och mamma svarar "Nej, jag hade tänkat att Malin kunde vara där på dagarna" Jag fick en liten sån här, vad de nu heter... Flachback fast framåt. Om hur skönt de skulle bli där... Men sen slog de mig! (psykiskt) Hur länge skulle jag våga vara där innan jag är helt vättskrämd? De kommer ju garanterat att knaka i nån vägg, eller knarra i golvet eller så går en gren av på nått av träden utanför. Och så måste jag ju göra precis allting (okej inte riktigt, men nästan) själv, varje dag! Så jag vet inte, kanske får jag stå ut med mini-me ett tag till!  

Hoppas allt är bra med er! Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback