PASTA!

11.30 och pappa börjar med middagen.. högrev tar visst tid! 12 börjar jag fundera på lunch.. Bara jag och pappa som är hemma, och han äter mackor. Så jag hittade nyss på ett litet random recept!

Makaroner 1port
Purjolök en liten bit finhackad
Gurka efter egen hjärna
Riven västerbottenost ca ½dl
Salt och peppar
Olja och oregano

Koka makaroner med salt och peppar. tillsätt en 1/4 nypa oregano och lite olja.
häll av vattnet och rör i osten och purjolöken, lägg upp på tallrik och häll över gurkan.
(blanda gärna gurkan med lite tomat)

Smaklig måltid! Jag tycker det smakar bra, enkel och snabb lunch!

Kommentarer
Postat av: Linda

Goa Malin!

2011-02-13 @ 14:30:53
URL: http://tjenarelinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback