Smygtitt!

Ni mina kära läsare, har fått den stora äran att få läsa en ytterst liten förhands "titt" av fredagens andakt, som ingen annan än jag håller i. Jag tänker utgå från temat "Gud". Egentligen inte så konstigt, men om jag säger lite mer, Vem är Gud? vem är DIN Gud?
Vissa svarar snabbt och lätt, andra tänker länge! De bästa är att de finns inget som är rätt och fel. Åtminstånde inget fel!
Vill du veta varför man bör be?
Eller Hur mycket Gud älskar och bryr sig om oss?
Eller vill du helt enkelt veta vad votering betyder?

Då är tonår på fredag rätta stället för dig! Och ännu bättre, de finns ingen åldersgräns åt nått håll. 3, 15 eller 90år? Du är hjärtligt välkommen!

För övrigt idag, så fick vi plötsligt en ny engelska lärare! Våran gamla (med betoning på gamla) funkade inte så bra med våran jobbiga klass.
Och när vi skulle gå till andra lektionen, så fick vi reda på att vi hade nytt schema me! Hela klassen förvirrade utanför rektorns kontor. Och plötsligt gav hon mig både 7an och 9ans schema, som inte vi hade andvändning för. Självklart så fick jag 8ornas me, men ändå! ;)
Och snart är de slut på friden här hemma... Alice på ingång!
Kram på er!<3 Och känn er varmt välkomna till tonår (med övernattning) på fredag. Och NU! i storvreta på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback