MysGrabben!

Vad är mysigare än att sätta på en gammal film och dröma sig tillbaka i livet? Tänka på något härligt som hänt, för länge länge sedan. De var vad jag gjorde, när jag kom hem från skolan idag. Jag hade lite problem med DVDn.. men så svårt är de ju inte att ringa till pappa, och säga åt honom att fixa den! ;)  
High school musical 3 drog igång, och vem hoppar upp i soffan bredvid mig och vill bli kliad? Jo Grabben såklart! (Tänkte på att min lilla Fia skulle fått panik, och sprungit ut ur rummet om hon var med.<3) Sen låg han där med motorn på hela tiden.
Jag konstaterade för ett X antal timmar sedan, att han är väldigt smart också! Han tycker mycket om att kolla på fåglar (mat uppskattas alltid). Och nyligen kom jag på honom att sitta på elementet med framtassarna i fönstret och kolla på fåglarna, som äter och flyger utanför. Så smart kombination, rumpvärme och fågelskådning! Stolt matte!
Gammal bild är bättre än ingen bild! 

Självklart håller han mig, mamma och pappa sällskap under Let´s dance!
Kram!<3

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag tror du hade helt rätt uppfattning om vad jag skulle gjort!! <3

2011-01-15 @ 19:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback