The Last Song +



Idag efter att jag och Fia varit i stan, gick vi hem till henne och kollade på film. Det blev förstås  The Last Song.

En fantastisk film, med en rörande händelse! Fia kan intyga att jag grät mig igenom filmen! 5/5 helt klart!
Jag skriver ett mer utförligt inlägg om filmen imorrn, för nu ska jag häga tvätt och sedan sova!
Kram på er! <3


Jag nöjer mig med att fylla på de gamla inlägget bara, så tro inte att ni läst allt än!

Jag trodde att filmen skulle vara lite lik Hannah Montana serien, med tanke på att Miley Cyrus spelar huvudrollen...

Men att den här skulle vara lite mer ungdomlig, och inte lika barnslig. Kanske att de var slutet på en karriär, som musiker/sångerska.

 

Samtidigt som jag inte vill berätta vad som händer, så vill jag skriva allt! Jag gör ett försök, sen får du se filmen.

Miley som heter Ronnie (tror jag de va) och hennes lillebror, kommer och ska vara hos deras pappa hela sommaren.
I filmen får man se ett liv bli helt, över en sommar. Tomrum fylls, rum i hjärtat som aldrig försvinner igen. Det är den mest romantiska film jag sett på länge! Och en film utan romantik (eller starka kännslor iallafall), är ingen film jag skulle föredra.
Om jag forsätter skriva nu så kommer jag avslöja hela filmen! Så nu tänker jag inte skriva mer, utan jag hoppas att du ser filmen någon vacker dag!


Kommentarer
Postat av: emma

ÅÅ visst var den bra jag såg den med Emelie i sommras den är ju bara grym jag älskar den :).Om du inte har sett "Remember me" så rekomenderar jag den den är också jätte bra tycker jag.



P.S det är Robert Pattison som spelar huvudrollen om du gillar honom :) kram Emma <3

2011-01-09 @ 12:58:10
Postat av: Linda

åh jag gillade den filmen jättemycket, och jag grät mig också igenom hela... :)

2011-01-09 @ 17:53:12
URL: http://www.tjenarelinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback