Christoffer & Sofia!

Fia och Chrille tycket att jag skulle skriva ett litet blogginlägg om dem.. så jag tänkte att de kan jag väl göra! Jag har ialla fall inte något annat att skriva så... ;)

Först Last christmas, sen titanic och nu waka waka och så sång på de! Fia spelar piano via skype! Chrille drog så han är inte me och medverkar så aktivt i samtalet/inlägget nu!
Jag måste ju faktist andvända de gamla uttrycket "teknik är bra om de fungerar" annars är de värlelöst!
Jag skulle ta mig ett litet snack med Amanda idag(via skype), men de gick inte att få upp internet! Inte ens fönstret kom upp! Och skype funkade såklart inte de heller, så de fick bli den hederliga gamla hemtelefonen! Fia och Amanda på skype och jag i telefon, äkta triangeldrama! (inget snusk nu!) Plötsligt börjar de fnissa och utropar "Malin har du en flört här? varför har du inte sagt något!?" Jag vart alldeles förvirrad och fattade ingenting! Samtidigt som jag hade min aningar om vad de kunde vara för hemskt! De visade sig att Amanda hade hittat ett youtube klipp som hette "till Malin1", och då vart de ett akut listanskämt av de hela..(hm.. ingen kommentar där!) Efter lite panik och ja lite allmäna galenskaper(och 2 omstartningar av datorn), så kom jag in på facebook och skype. Jag tycker inte riktigt om teknik, men ändå så messar och facebokar jag varje dag! De går inte ihop, jag vet och jag fattar inte de själv heller... Jag har tidigare skrivit ett inlägg om att jag inte tycker om/är bra på teknik, så slut på den fronten nu!

Chrille hälsar: att Göran Persson fyller år idag, 20(/62) närmare bestämt!
Marie picasso drabbad av hjärntumör!
Oscar och Maja är de populäraste nämnen nu!
Girlpower!

Fia hälsar: att hon är med i tidningen, HÄR!
Att men oftast uttalar E och inte Ä i ex med och de (varför de)

Go for it!

Jag instämmer på de kursiva! Go for it! Girlpower! Follow your heart!

Kram på er!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback