Vad gör du?

Idag har jag gjort så gått som ingenting, de har rent ut sagt varit en ganska tråkig dag.
Men så kom jag på att jag kan ju alltid skicka de klassiska "gratis sms smset". Jag pratar såklart om "Vad gör du? :)", så de gjorde jag. Jag sände iväg 5st, och så kom jag och tänka på varför? Gjorde jag de bara för att jag hade tråkigt? eller fanns de någon mer andledning? Jo de är klart att de gör! Jag skulle ju aldrig skicka en frågan vad någon gör, om jag inte bryr mig om de (eller vill något mer)! 
Förut på den tiden då jag inte hade gratis sms. Så fick jag ett sms och tänkte "Åh ett sms!:D" kollade och tänkte "Åh bara ett vgd? :/" Inget roligare typ.. Men nu har jag kommit på att jag borde ju inte känt mig som ett "offer" som man skickar vgd sms till! Utan hedrad för att någon faktiskt bryr sig om vad jag gör!  Och även om jag skulle svara Fia ect "Har tråkigt sj?" skulle hon svara "Okej:).." Och om då den man messar med gör något roligt, eller ännu bättre berättar en god nyhet. Så kan man ju inte låta bli att bli glad för den personen!
Och jag kan ju säga att ett av de fem smsen blev en lång konversation, och jag satt med ett leénde som räckte från öra till öra! För att jag vart så glad för den här vännen! De är vad jag kallar sann lycka!<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback