Foto, orm, häst, bad, bil, race = helg!

Just nu kollar jag på en Bond- film på 4an (passar ju för mig som är BONDe, hahah!). En sån karl asså, honom skulle man ha!
Dagen har efter en grov försovning tillbringats med Evelin och Clara, hos Clara. Bilder kommer lite senare eftersom att jag inte har några än.. Vi har som ni kanske förstått fotat en del, hittat en stor huggorm och jag fick panik. Ormskräck! Vi fotade lite med Edvin också, Claras häst. Vi badade i poolen som var 24grader varm. Och imorn ska jag på dragrace på Tierp arena! Grymt!
Som sagt så kommer bilder och mer om vad som händer på arenan senare.
Ha det bäst hörni!

Kommentarer
Postat av: Clara

Grymt kul att ni kunde komma! Det var super trevligt! Hoppas du får en riktig bra helgavslutning :D Bilder kommer ;D Kram!!<3

2011-07-31 @ 13:51:49
URL: http://raederle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback