Om Grolfen

För tillfället sitter jag vid skype och pratar med Amanda, Gabbe och Grolfen. Grolfen kommenterade att jag inte skrivit om honom på sistonde, så jag lovade att göra det nu.
Grolfen är nu på väg till coop för att köpa dammsugare. Inte för att han tänker dammsuga, utanför att äta upp den med lite mjölk.
Han är 17år och heter egentligen Tomas, fast typ alla kallar honom Grolfen för att han på internet kallade sig så. Han sjunger bra och tycker om att läsa Harry Potter, vilket han har gjort för oss idag.
Gabbe tycker att han är sjukt rolig och bra på att ragga. Amanda tycker att han är snygg och har fina och rena tänder.
Tomas tycker att kvinnor ska vara i köket, och hög musik är något han gillar. Han är en bra lekledare och bör därför anlitas mer i sånna samanhang. Han tycker att en dålig sak med honom är att han är kittlig under fötterna. Han har så mycket viktigt i sitt liv att han inte hinner städa sitt eget rum. Han är grym på dataspel framför allt tibia, men även på att darta folk.
Alla ungdommar i kyrksamanhang vet vem Grolfen är, han är liksom oundviklig!
Så här ser han ut!
Foto: Sofia Edén

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Grolfen! Om du ser detta så är det inte alls dåligt att du är

kittlig under fötterna. För det är kul att kittla dig där. Och det är nästan lite roligt när du klämmer ihop mig med dina ben. Då känner man sig som fången i en rävsax. Hönö-hosarvid-duminns



Hejdå Dennis

2011-07-23 @ 00:35:05
Postat av: Dennis?

Hej lindis! Självklart minns jag! Jag klämmer gärna fast dig mellan benen någon fler gång:) pusshejs Greger

2011-07-29 @ 16:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback