Malin är oskyldigt blå!

Efter en dryg timme i blåbärsskogen med min familj ser man ut som typ en avatar (?). Blåspräckliga ben, blålila fingrar och fejkade blåmärken vid fotknölarna. Men några liter blåa små bär blev det i alla fall!
Min dag har tillbringats till störst del på Tierp arena. Hur coolt är det inte att Tierp har en egen arena med 23.000 åskådarplatser? Ascoolt tycker jag! Min vänstra sida är brun, högern frös nästan. Ojämn sol får jag lov att säga.
De snygga bilarna körde inte riktigt lika fort som det fula. Förutom en lysande grymt fin blå pv (gammal veteran volvo). Några värstingar som kom upp i 250km/h. Veteranbils-utställning (Jag såg en AMASON! :D fast den var röd och jag vill ha en gräddvit...) jag har typ bestämt vilken bil jag skulle vilja åka när jag gifter mig, men jag kommer inte ihåg vad den heter, stor var den i alla fall så jag får nog plats med klänningen.
Nu kommer lite bilder på själva arenan.
VIP läktaren och starten
Slutet och bromssträckan.
Stort, större, störst!
Banan är ca 400m lång och bromsbanan är lite längre om jag inte hört fel (dålig koll känner jag nu).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback