UNDERBART!

Idag har varit en av de bästa dagarna på länge! Jag klev upp vid nio, tog en kopp te och började sedan förbereda dagens lunch. Fia och Amanda kom vid halv ett och vi åt bakad potatis med olika röror jag gjort. Vi provade VIGO active för att se om det funkade.
Ett tuggummi kostar 2kr, en påse 30kr. Det såg sjukt skumt ut och man får äta max 4st/dag. Piggare och mer
alert kände man sig inte, fast det var rätt gott. "VIGO- tuggummi utan funktion".
Vi åt min chokladmouse, knäppte lite foton och badade i Alices lilla pool (med betonong på lilla).
Vädret har varit fantastiskt underbart och sommrigt och precis nu kom mamma in med en påse nyplockade kantareller, livet blir bara bättre!
Gu vad jag älskar er mina pärlor!
Två systrar när det är överens!
Jag älskar mitt liv och allt som är i det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback