Svenskt sommarväder!

Solen håller på att gå ner bakom träden över svanby. Nyss satt jag på cykeln med väskan över axeln på väg hem från Evelin där jag tillbringat helgen. Jag åkte dit vid ett igår och vi åkte till bergstäckten och badade. Vi var till stallet en stund där jag var tvungen att gå genom hela hagen ensam bland alla hästarna och sedan tillbaka igen när jag hämtat grimman Evelin behövde. Snacka obehagligt när hästarna lunkar efter en och man har inget att skydda sig med! Jag har inget emot att vara i en kohage för kossor kan jag få iväg om de kommer för nära (+att de sätter egna gränser) men hästarna kommer ju och buffar på en!
Vi har kollat på 8 avsnitt (tror jag) av sex and the city. Och så har vi installerat sims 3 på två datorer, så vi spelade en massa sims också fast det egentligen inte skulle gått med bara en skiva. Super kul alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback