Djävulskt

Ni vet på Kalle anka när det kommer upp små figurer på axlarna som är ängel och djävul? Jag tror jag har sånna små djävular runt springandes i mitt hus. Saker försvinner hela tiden! Alice cykelhjälm är borta, mina tights och mitt linne är spårlöst försvunna och förra veckan försvann min bh. Så nu springer jag irriterad eller rättare sagt riktigt bitter runt i huset och letar desperat efter djävulens lilla högkvarter... Och så lyckades jag på något underligt sätt skrapa upp den här "innerknölen" vid vristen på min foppatoffla! Det måste väl ändå vara helt omöjligt, men jag blöder så de hände på riktigt... Men varför ska detta hända mig? Vad har jag gjort? Kan också passa på att säga att jag sågade mig i fingret idag på tekniken, otur all the day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback