SOMMARLOOOOOOOOV!!!!!!!!

Idag gick jag ut 8an, helt sjukt egentligen att 2/3 av högstadiet och 9/10 av hela grundskolan är över! De här är mitt 9onde sommarlov (om jag räknat rätt?) och ändå känns det inte riktigt som sommarlov... ni vet, man brukar ju få en speciell "sommarlovs-lycka"? Men den har inte kommit för mig än... I alla fall så nu är det lov vilket betyder att man ska få sova på mornarna och vara vaken på kvällarna! Eller har jag fel..? Jag har i alla fall gjort en liten undersökning på facebook om hur man ska göra för att få sova på mornarna utan att någon protest. Jag antar att jag inte är ensam om att ha en Mamma som kommer och säger "Gå och lägg dig nu då och sov inte bort hela dan imorn!" Och jag sover ändå inte längre än till max 11!

Vad man kan skylla på:
  • Ren och skär lathet.


  • För att alla andra är vakna på kvällen och sover på morgonen, man vill ju smälta in!


  • För att man är trött på morgonen och pigg så kvällen.


  • Det är svalare på morgonen och då sover man bättre!


  • För att det är så unga människor gör per automatik!
Så om du vill ha bra anledningar till att sova när du vill, utan att någon kan klaga så har du nu några tips!

GLAD SOMMAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback