TaggTaggTaggTaggTagg!!!!

Imorn beger jag mig till gamla goa ensro. X-sommarläger och en spännande och wonderful vecka är vad jag ser fram emot, givetvis tillsammans med typ 70st andra ungdommar. Fram tills på söndag (kanske måndag om man räknar med att jag ska sova också) kommer jag vara så gott som okontaktbar, självklart har jga mobilen med mig men den har också semester! Jag kommer givetvis skriva om lägret i efterhand, men måste först börja med lite info för alla som INTE ska åka. På fredagskvällen från kl 18 är det besökskväll, då får vem som helst komma till lägergården strax utanför rättvik och umgås med mig och alla andra samt lyssna/titta på Jonas Helgesson, stå uppare och författare (med en cp skada om jag inte minns fel). VÄLKOMMEN!
Ha en toppenvecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback