En stor dag för Tierp, en mysig dag för mig!

Idag umgicks jag med min kära vän Amanda. Hon tog bussen hit till mig för första gången, ingen av oss är så värst super haj på bussar så vi tog en buss som passade med tiden och skulle till Tierp. Jag stod med Elton och cykel på hållplatsen hon skulle av på samtidigt som hon tröck på "stopp", men den sketnans bussen stannar inte!! Bussen bara åker förbi mig och Amanda hittar inte för 5öre! Jag slänger i Elton i cykelkorgen samtidigt som jag ringer Amanda som panikslagen sitter på en buss och vet inte riktigt vart hon ska. Raka vägen längs 292an ner mot svanby med en hund i cykelkorgen och en hel del bilar på vägen. Väl nere hittar jag Amanda och så får vi gå hem... Äta vattenmelon och nektariner, ballerina och saft. Möblera i stugan och bada lite vid bergstäkten samt steka i hettan uppe vid stugis i "skogen". Tack för en härlig dag! <3

Nu har jag lyckats trycka på nån knapp så hela inlägget skrivs med kursiv text och jag kan inte fixa det, tyvär! -.-


FRÅGA: Vad är konstigt med kristendommen? Jag har tänkt att samanfatta lite konstigheter i ett annat inlägg sen så kommentera gärna (eller säg till mig på nått annat sätt) nått som du tycker är lite konstigt eller underligt med Kristendommen. Tack på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback