Earth Hour!

Jag konstaterade för ungefär en timme sedan hur beroende jag är av elektricitet, och jag tror faktiskt inte jag är ensam om det!
En timme utan datorn och tv:n gick för mig, men mer än så var det nog inte...
Ingen i min familj var speciellt sugen på att hitta på något, så mot min vilja var tv:n på hemma hos familjen Fritzon. (vilken innebar att jag höll mig borta från vardagsrummet, och tillbringade tiden med att äta pringels och dricka läsk) Jag och Alice tog en uno omgång, men sen vart det sovdags så då gav vi upp.
När klockan började närma sig slutet på timmen tog jag en runda för att fota lite ljus! Och på min dator kan jag lägga över bilder från kameran, vilket innebär att bild-problemet är löst! Jag ska försöka att ladda upp så mycket bilder jag kan nu. Och imorrn eller på måndag ska jag försöka få upp några gamla bilder som ni egentligen skulle fått sett tidigare! Men nu kommer bilder från denna afton! Ha det toppen!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback