Gummi ankorna!

Ikväll har varit en supermysig kväll! Ett perfekt intro till VVV som är i helgen.
Vi bakade drömtårta på scouterna, och fikade sedan med cola och levande ljus!
Våran patrull kan vara ganska omöjlig, vi gör liksom lite som vi vill och är inte så scoutmessiga. Men idag var det en riktigt bra stämning hela tiden, ett fint samarbete helt enkelt! Jag tror inte det var bara jag som tyckte det var mysigt, för det var ingen sån tant- grej. Utan ett gäng ungdommar som hängt ihop länge, träffas och fikar och bara är! Ett gäng som är omöjligt att knäcka, jag tvivlar starkt på att någon skulle ifråga sätta om vi går ihop hela gänget! Vi är ett bra team!
Även om jag får ta den mesta disken, så gör vi de tillsammans! En obeskrivlg gemenskap! En fantastisk lycka och kärlek, är vad jag känner att jag möts av! Något som värmer mitt hjärta jättemycket!
Så TACK mina små gummi ankor, ni är toppen!

I helgen är det VVV, jag ska baka bröd till söndagens kyrk kaffe imorrn. Och på fredag ska jag åka slalom, för det är friluftsdag. Jag kommer egentligen komma sent till helgen, vilket betyder att jag tråkigt nog inte allls har tid att blogga förän på söndag/måndag! Jag är säker på att min lycka kommer att växa under helgen, och jag hoppas att din helg kommer bli super me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback