Tjejernas kväll!

Idag var det killarna som planerat en kväll för tjejerna. Det började jättemysigt med musik, häng och lek och forsatte med andakt (som jag höll i). Vi skulle sedan göra våfflor tillsammans, vilket inte blev riktigt lika lyckat....
Blinkande bransvarnare, en rökfylld kyrka, och en smått panikskagen Malin. Avslutningen vart en förfärlig diskmängd! MEN allt vi gjorde, gjorde vi tillsammans! Och även om inte kvällen blev som de var tänkt, så vart det mysigt ändå!
Och det bästa är att nu är det helg, och imorrn kan jag vila upp mig och bli ordentligt frisk! På söndag ska jag och Fia ha barnen och sedan dra iväg på UR.... Nästa vecka fylls upp av PRAO... Ingen går dåmera tygg på aspen (Eller så är det de dem gör)!
Mormor Malin finns alltid tillgänglig om de behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback