Våga Välja Väg- The game!

Jag är så lycklig att jag inte vet vart jag ska ta vägen! VVV- helgen har varit fantastisk! Supermysig och helt underbar! En bra predikant, ett bra lovsångs-team och framför allt alla underbara deltagare! Åh vilken lycka!
Det kommer folk från öst och väst, från norr och söder. 100 ungdomar mellan 13 och 20(?) träffas och umgås, går på gudstjanst, snackar Gud och allt annat som är intressant! Och framför allt så är de en toppen stämning, kramar hit och kramar dit! Jag är otroligt tacksam för denna underbara helg! Och lördagens gudstjänst... Jag har aldrig varit med att så många människor gråtit någon gång (på en gtj..)!
De var två jättegripande vittnesbörder, tre bra predikningar, massa gamla goda lovsånger (och nya)!
En ungdomshelg som ger mig energi, lycka, uppskattning och tacksamhet är precis vad de här var! Och jag kan lova  med hela mitt hjärta att de här inte var den sista!

OCH SOM PLUS I KANTEN, de är krokus- knoppar i våran rabatt!! :D VÅREN ÄR PÅ G! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback