Allt är inte alltid lätt!

Jag borde egentligen baka sockerkaka till lägret nu, men istället så satt jag på sägen och löste sånt här "huller om buller", ett slags korsord där man ska hitta ord som ligger gömda i en massa bokstäver. De är nog en lite gammal tidning för temat var "påsk" och ett av orden var Jesus. Jag tänkte att Jesus måste jag ju hitta! Men de var inte de enklaste... Och jag tror att så kan de va på riktigt me! Jag visste ju att Jesus stod någon stans men inte var, och vi kan veta att Jesus finns med oss även om vi inte ser det. Vi kan veta att han hjälper oss, men vi vet inte hur. Och till sist hittade jag ju Jesus, och efter ett tags letande kommer vi få se honom också! Sen när, de är en helt annan sak!
Men de vi vet, de vet vi! 
Och de vi tror, de tror vi!
Och man kan aldrig tro fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback