Hösmak i baken

För det första vill jag påpeka att vi lever! Ingen dog av undergången som aldrig ägde rum. Undra hur ägd den där profeten känner sig nu? Jag skulle tycka det var jätte pinsamt!

Idag har det varit SMU:s sommarfest på buckängen, då alla smu-grupper samlas och har en gemensam avslutning som börjar och slutar med traktor och höskrinda. Ihopträngda sitter alla barn (och vi "coola" som åker med för att de är så grymt kul) på höbalar, varje år gör jag samma tabbe och har bara ben och ingen hudkräm med mig vilket resulterar till rödspräckta ben men en lika glad Malin för det! Sista biten på väg hem fick bara vi tonårningar (och Alice) åka med, som kungligheter sitter/ligger vi med solbrillor i skrindan medans bilar passerar- UNDERBART! När vi kommit fram till kyrkan så gick vi in, bar ned sofforna till brasrummet och kollade på "Evan almighty" tillsammans, vi grillade och hade det jättetrevligt! Sen klockan 18 vart det en nästan spontan trip till gammelgården för lite zumba som var sk*t svårt. Nu sitter jag här vid datan fast jag inte har tid för jag har två prov imorn! Och så måste jag köpa klänning och skor till konfirmationen på söndag! Kan du inte komma på den men vill se ändå så kommer allt att live sändas via bambuser. Ha det toppen och tänk på knoppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback