Idag är det tisdag.

Idag under fysiken var jag och räddade Ronja och Fia från ett gäng från deras klass som inte ville släppa ut dem, jag lyckades faktiskt. (fast skolans dörrar måste man vara magisk för att kunna låsa upp...) Sen när jag hade gormat lite på dem och pratat lite mera så fick jag frågan "Malin, varför går du ens i skolan? Du är ju redan vuxen!" Jag skrattade och sa att de får han väl ta med rektorn.
Igår när jag var ute och gick med Elton så stannade vi vid highländarna och hälsade lite, jag var varken "beväpnad" (misstolka inte) eller vid rätt ställe för att gå in så vi höll oss utanför. Kalvarna började leka ungefär som alla utom färdinand gör när de där gubbarna kommer, en springer fram mot mig men stannar ca 3m ifrån. Då kommer en till kalv och puffar den första i sidan med huvudet "gå fram mera, jag är nyfiken!", så kom de lite närmre ändå tills Elton får ur sig ett "Voff!" och de panikslagna vänder om och börjar fara runt om jag vet inte vad!
Sötisarna
Mr Texas Biff!
Imorrn åker Jag på konfaläger till ensro! Vi ska åka "JESUS- bussen" dit, hur coolt är inte de? Halleluja! Ha en forsatt toppen vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback