Allhelgona

Idag är det alla helgons dag, allhelgona som jag säger. Varje år på allhelgona åker vi till kyrkogårdarna och tänder ljus vid gravarna. Pappas sida är på en kyrkogård och mammas på en annan, så därför får vi åka till två ställen.
Idag var vi först på Gudstjänst i Borgenkyrkan då det var ljuständning för de som dött i församlingen under året.
Sen är det alltid lika spännande att kolla på gravstenar, olika sorters ljus och pynt på gravarna.
Självklart hör det till att alltid frysa..
Ljuslyckta i gravstenen. Så vill jag ha på min gravsten.
Minneslunden i socken
Kolla vad gulligt! Smygfotat på en granngrav till min Farfars fars familjegrav.
Från minneslunden, socken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback