Jaguar xkr-s

God morgon!
När jag vaknat och kom ner satt pappa och kollade på ett bilprogram. Jag tog mitt te och kollade lite jag med men insåg snart att det var ganska löjligt. Just då hade männen på programmet nämligen fått en massa mail av killar som inte kunde prata bilar med sina tjejer. För saab var för löjligt, lamborgini för dyrt för att kunna skryta med osv. Och jag antar att killarna som mailat inte ville prata om en rosa polo. Killarna i programmet hade då hittat en bil som passade både killarna och tjejerna, jaguar xkr. Dom sa det så roligt "Säg bara Jaguar..." och så skulle tjejerna falla direkt.
Så här ser bilen ut.
Nu till min fråga: Skulle du falla för samtalet om den här blåbärs-blåa bilen? Mao; Anser du att det funkar, det som dom sa?
Mig skulle det inte funka på i alla fall. Men jag vet ju vad jag vill ha i bilväg med så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback