Skriv ned dem

Jag har verkligen fastnat för att citera folk. Idag ringde min moster och vi pratade ett tag om framtida drömmar.
Jag har planerat mitt bröllop, funderat på hur jag ska inreda mitt framtida hus, gjort en bild av hur min framtida man ska vara (vilket antagligen inte ens kommer hålla till 25%, men ändå). Då sa min moster att jag skulle skriva ned alla mina drömmar. Jag tänkte att jag lär väl komma ihåg dem ändå så det skulle väl vara rätt onödigt. Men moster min forsatte och sa att det skulle vara något underligt med att hjärnans undermedvetna fokuserar och får drömmarna att gå i uppfyllelse om man skriver ned dem. Jag kan inte garantera att det funkar men drömmer du om något så är det värt att försöka!
"Skriv ned dina drömmar så går dem i uppfyllelse"
Foto: Evelin Fräki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback