Det smäller, det smäller

Nu är det inte ens 24h tills det smäller. Åh vad spännande det kommer bli!
När jag bestämde mig för att döpa mig så tänkte jag den förbjudna tanken som jag skulle vilja kalla den. "Vad ska alla andra säga?" Jag satt och grubblade på bra argument mot kommentarerna "Äh, kristet skit" och "Det är väl bara för småungar, haha". Jag tänkte att hur sjutton ska det här gå?
Dagen kom och det blev officiellt i skolan, jag var nästan redo för all kritik då jag möts av "Åh, men gud va spännande!" och "Vad kul, får man komma?" Positiv överraskning och en stor tacksamhet. Det är inte meningen att man ska behöva försvara tron hela tiden, bara stå upp för den.
Har du inget för dig på lördagkvällen (8/10) kl 18 så titta gärna in i Borgenkyrkan. Alla är välkomna!
OBS det här är antagligen mitt sista blogginlägg som odöpt, förhoppningsvis kommer inläggen och mina gudsupplevelser bara förbättras och bli intressantare!
P.S Fia har nu fått den stora äran att imorgon, innan jag döper mig, klippa bort mina lägerband. Mitt förflutna ska lämnas, jag ska dö och åter uppstå.

Kommentarer
Postat av: Evelin.

Älskade vän <3

2011-10-08 @ 17:26:47
URL: http://evenelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback