Face to Face!

I´ve been trying on my own
but everything is uppside down

I wanna be face to face with you
Wanna live face to face with you

Delar utplockat ur face to face- låten.
Jag har varit på en ungdomskonferens i skövde med ungefär 500 andra kristna människor. Vi åkte buss från distriktet och hade det super på både dit- och hemresan. Underbara msv!
Helgen har bestått av allt möjligt, massor av spännande upplevelser med andra människor och med Gud. Något som verkligen fastnat i mig är alla dessa dialekter i landet. Vi brukar säga att vi i Tierp verkligen inte har någon dialekt, men det har vi tydligen, jag pratar i alla fall riktig Tierpska med bondmål och tantord. Undrar just vad Gud har för dialekt...?
Vi som var där har varit på massor av bra Gudstjänster och lärt oss en enormt stor del av hur man ska möta människor, möta Gud och oss själva. Att få stå ansikte mot ansikte med Gud, sig själv och andra människor är väldigt häftigt. Att sitta en kväll under lovsång, känna Gud i hjärtat och kraften i texten och budskapet till Herren! Åh vad jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback