Hm...

(Att det alltid ska vara lika svårt att komma på en rubrik)
Efter skola, konfa och lite mat står möte med ungdomsrådet på tur. Sen ska jag hinna duscha och panikpacka lite till innan jag kan sova och vila mig inför morgondagen som bjuder på något väldigt specielt. Efter en halv skoldag (3 lektioner) cyklar jag snabbt hem för att äta och sedan beger jag mig till kyrkan, därifrån går nämligen bussen till inget mindre än SKÖVDE! Jag ska på en stor ungdomskonferens som heter face to face då jag hoppas få en massa inspiration och en grym helg med trevliga människor. På måndag kommer jag hem och på kanske tisdag blir det ett inlägg om hur det var där. Du som har twitter kan följa helgen på #f2f11. Ni kommer inte se mig twittra eftersom att det inte går med en tegelsten, men det kommer vara fler än jag där!
Ha en underbar start på höstlovet för det kommer jag att ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback