Ett bättre liv är ett gladare liv!

Se det positiva i det hela. Se livet med en positiv och glad livssyn.
Att alltid tänka att jag inte kommer klara det, att det inte går, att jag är dålig eller ful, det funkar inte i längden. Våga lita på att du är bra som du är, våga unna dig att våga satsa och tänka att det kanske kan gå ändå. Var inte rädd att någon ska dömma dig, det kommer dem inte. Våga tänka att nu faller jag, vill du ha mig får du fånga mig, Han fångar dig. Våga vara stark och lita på att du är DU och du är bra precis som DU är, innerst inne. Tänk inte att håret, sminket, kläderna, ja till och med skorna är allt det fina på dig, det är bara början. Ju vackrare du vill bli desto finare insida ska du skaffa dig. Låt din inre skönhet lysa genom dig och du kommer inte att ångra dig. Jag lovar att den dagen du vågar ta steget att verkligen stå för den du är, då du vågar lita på dig själv, då du vågar tro att det är möjligt, då kommer änglarna ha fest i himlen. För dem vill inget annat än att just DU ska må precis som dem. Gudomligt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback