Kolasås, skinka och ketchup!

För första gången har jag överlevt att vara trippelbokad. Jag har aldirg varit trippelbokad alls förut så jag lverlevde premiären. Jag skulle under scouttid då både utmanarna/rovers ville ha mig med, spårarna behövde mig i barkbåtstäljandet och jag skulle på bloggmöte. Bloggmöte är inte en kaffe med Kissie utan en liten planering och avspark för bloggandet på hemsidan. Borgenkyrkan har nämligen börjat blogga, eller ja själva kyrkan kan ju inte skriva, men ni fattar. Jag har i alla fall på nått lite underligt sätt hamnat i nån bloggkomité typ, jag ska vara lite ansvarig för SMUs blogg. Mötet blev typ inställt, jag fick ett mail istället och nu har jag en användare så jag kan lägga ut inlägg på http://www.borgenkyrkan.se/. Jag lägger till en länk dit nere under "länkar", och så kommer jag att säga till om jag skrivit något där.
Jag har i alla fall bakat pizza på trangia-/spritkök med grabbarna idag. Det blev inte så jättebra men vi testade något nytt. Vi eldade lite på bordet ute, och så prövades det kolasås på pizza.
Nu kom jag på att jag har prov imorn, eller läxförhör på svenska språkets historia imorn. Vet ni att bibeln (Gustav Vasas bibel) för första gången trycktes på svenska år 1541...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback