..something big, Mr Big.

I fredags var det tonår, älskade tonår. Det är så härligt att få komma till kyrkan och bara få va!
I lördags klev jag upp vid åtta för att åka till månkarbo på upptaktsdag med församlingen. Jag var grillansvarig och fixade lunchen (korv med bröd) tillsammans med Emma, Calle och Richard (dem är fantastiska btw). Jag och Emma gick på spårningen/tipsrundan med barnen och vi hade en härlig dag. På kvällen efter att ha bakat två tårtor åkte jag ganska spontant till Evelin för tortellini och sex and the city. Vi kollade på första filmen och har alltid, även efter tionde gången så roliga diskussioner om livet i New York, och i Tierp för den delen. Filmen handlar till störst del om vigsel och kärlek mellan Carrie Bradshaw och John James Preston (Mr Big). Trubbel, drama, romantik, förlåtelse ja typ allt.
Idag har jag varit i kyrkan. Strax före tio intog jag kyrktorget och sedan köket för att skiva ost. Jag fixade fram allt till växthuset och intog efter det estraden för att ha barnruta, fullt ös. Barnen for alla runt som ett jihu och tröttade snart ut sina ledare ganska snart. Efter diskande och bordstorkning cyklade jag hem. Åt spontant middag hos Mormor och Morfar och pratade sedan i telefon med Amanda i några timmar.
Nu på den senare delen av kvällen har jag pratat med Fia och varit väldigt social på internet om jag får säga det själv (dessvärre inte på bloggen). Twitter har varit höjdpunkten, alla borde twittra! (http://www.twitter.com).
Jag är väldigt glad just nu, jag har så fantastiska vänner. Tack för att ni finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback