Fullt upp!

Jag har ganska fullt upp just nu, mycket att tänka på. Idag har jag varit i Strömsberg och gått en liten vandring för att lära mig vad jag ska säga på siluringen på lördag. Jag ska vara mjölnar-hustru och arbeta i kvarnen, så jag har provat kläder som passar till temat också, jättesöta!
Imorn har jag sovmorgon till 10.20 då min spanska börjar. På kvällningen är det UR-möte och på onsdag ska jag sjösätta barkbåtar med spårar-scouterna. På fredag ska jag vara i skolan till 10, efter det ska jag förbereda mig inför min gammelmormors begravning. Efter det ska jag över med "Kompis gänget" inför Kompis talkshow gudstjänsten. Örbyhus tonår kommer till Tierp på zumba och mina änglar har andakten. Sedan är det siluringen på lördag och växthus och barnruta med Fia på söndag. Inte konstigt att jag inte har tid att blogga och plugga! Haha!
Ha det bra så ska jag skriva så gott jag förmår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback