Z&S

Fredag: Skolan till 10. Hem och äta och byta om för att åka till kyrkan på begravning. Begravningen var jobbigare än vad jag trodde den skulle vara, men stämningen kring bordet vid minnesstunden var fantastiskt härlig. Jag älskar verkligen min släkt! Efter ett besök på kyrkogården åkte vi hem för att hämta kläder och grejer och sen vidare till mormor och morfar med några andra från begravningen. Klockan arton var jag tillbaka i kyrkan på planering denna gång. 16/10 kl11 är ni hjärtligt välkomna på kompisgudstjänst  i borgenkyrkan. Örbyhus tonår kom till tierp och vi körde lite zumba. Mina änglar (Fia och Amanda) höll andakt uppe i kyrkan och vi hade en mysig kväll tillsammans!
Lördag: 07.00 ringde mitt alarm, halv åtta klev jag upp och fixade mig för en heldag som mjölnarhustru i strömsbergsbruk. En timme senare var jag framme och fick snabb-plugga lite inför undervisningen jag och Simon skulle ha om kvarnen. Vid fyra var vi klara och när jag kom hem var jag så trött så jag somnade nästan en liten stund.
Nu har jag ätit och sitter och panikplanerar morgondagens barnruta som jag och Fia ska ha. Buskul!
Ha en toppen forsatt helg!
Dagens utstyrsel!                                                                                                  Foto: Alice Fritzon

Kommentarer
Postat av: Linda

Malin. du uppdaterar så ofta att jag inte hinner läsa

2011-09-24 @ 21:15:19
Postat av: Sara Andersson

Hej du har skrivit 16/8 men det ska väl var 16/10.

Bara så du vet:) Ville bara säga det.

Hoppas du inte tar illa upp. kram

2011-09-25 @ 15:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback