Plötsligt händer det.

Ibland händer det att jag skriver något inlägg på telefonen och så står det att det publiceras och sen kollar jag på datorn och då finns det inte i arkivet. Jobbigt läge.
Idag har jag hälsat på min käre farfar som är på ackis (IGEN), han mådde mycket bättre än jag trodde och pratade på som vanligt. Samma gamla historier om när han jobbade i järnhandeln och när han körde buss.
Jag försöker skriva på boken om mig själv som jag valt att kalla "Världen ur mina ögon" vilket även finns som underrubrik på bloggen.
Jag längtar till helgen då jag kommer spendera mitt lov i Vännäs på equmenias riksstämma och någonting större men go människor. Equmenia är ungdomsförbunden i de frikyrkliga samfunden Baptistkyrkan, Metodistkyrkan och Missionskyrkan (aka Gemensam Framtid). En riksstämma är ett årsmöte som är för hela sverige och inte bara vissa delar eller föreningar, jag åker som ombud från Tierp, alltså är Tierps SMUs kropp och röst på plats. Någonting större är en ungdomshelg som VVV och Helljus som du kan söka om här. Denna helg är då något större... Vännäs ligger utanför Umeå och vi kommer att åka bil dit vilket tar ungefär sex timmar.
Nu ska jag natta Alice, göra mig en hallonsmoothie och läsa handlingarna som är 100sidor. Eller kanske ringa Cissi?
Puss och Kram och ny i stjärten mina smågryn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback