I'm alive and I'm better than before! JäJä!

Heeej! Jag lever. Måste bara säga det. Denna vecka har jag gjort massor av grejer...
  • Skrivit två nationella prov
  • Regiserat ihop en film som blev på 4min
  • Filmat filmen vilket tog mer än 4min
  • Klippt ihop filmen tillsammans med Maria
  • Övat på min rosa pantern-dans
  • Varit på fludderträff med fluddrarna och ledarna
  • Planerat en Gudstjänst (min andra) som är lite mer vågad än den första
  • Varit på hajk med konfirmanerna i månkarbo
  • Åkt pulka med scouterna
  • Skrivit ett helt oförberett fysikprov (som inte skulle vara oförberett egentligen.. bara mitt minne som kraschat) med bra resultat enligt min magkänsla
  • Skapat mig en ny favorit tagg på twitter... #gudärgod
  • Blivit lite mer teknisk, lite smartare, lite snyggare, lite äldre, lite gladare, lite bättre, lite mer längtande inför imorn
  • Önskar ännu ber att just DU kommer till borgenkyrkan imorn kl11!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback