Pictuers!

Nu har jag lyckats få över så gott som alla mina bilder från gamla stationära till min bärbara (tog sisådär ett år). Så nu med tanke på kritiken om för lite bilder och med inspriation från http://lovahaisa.blogg.se/s "bildrouletten" så slumpar jag lite gamla bilder och sätter lite färg i tillvaron här på bloggen.
Från en fotoshot med Evelin.
_
Inte världens bästa bild. Evelin sällskapade mig i traktorn en dag för några år sedan, hon prövade även att köra lite.. eller styra iaf? 

_
Hej Amanda på konfahajken i Månkarbo för dryga året sedan.
_
Smile?
_
Tower Bridge. Klassresa till London i 5an.
_
Manboy Manboy, you can call me manboy! VVV-10
_
Superhärliga Thomas och Sannas bröllop. Jag var tyvärr inte där, men jag har ju bilder iaf!
_
Åh nej, åh nej vart är min mobil? Fjortis på församlingsläger, ensro. Jäjä!
_
Avslutar med Alice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback