Undra om han är SD...?

Fortsättning kring #blockad.

Se intervjun med den dumma gubben.
http://www.youtube.com/watch?v=mfECBFtAb-k
Jag måste börja med att fråga om det är beslutat sekretess för allmänheten från detta möte? Om inte så har ändå inte gubben nått att inte kommentera. Hur kan han sitta och säga och bestämma saker som rör nästan hela världen och sen inte stå för det. Det är för sjutton gubbar ingen lekskola. Stackars farbror minister måste börja inse att det han gör och säger kan döda människor. DÖDA människor! Hör ni hur hemskt det låter? Det är skandal. Billström är migrationspolitiker, med andra ord proffs på sånt här, han är snart 39år och bra mycket dummare än jag är (det känns iaf så just nu). Nu blir jag rikitgt arg. Jag skulle vilja sätta honom på en stol. Gå med frökenpinnen och hålla en liten föreläsning för honom om vad som händer med de här människorna (DET ÄR MÄNNISKOR!) när dem kommer hem igen och det är typ hans fel för han kunde hindrat det, men det gör han inte utan han kan bara säga att han inte tänker kommentera för det har regeringen bestämt. Pyttsan! Är det någon nulevande människa som tycker det är rätt det dem gör så var god träd fram. Jag tänker INTE döda dig, jag vill bara veta att du finns. Kanske borde vi se till att ha ett möte med lille Reinfeld och Billström. Ett litet drama om vad som sker när Irakier kommer till Irak igen... Och självklart får dem inte kommentera, inte förän vi är färdiga iaf. Jag ställer upp på att baka bullar till det mötet!
Nej, smaka på sin egen medicin är något jag skulle föredra för dem, men så skulle inte Jesus gjort. WWJD?
Jag vill passa på att säga att jag absolut inte har rätt. Jag bara tycker. Och jag tycker också det är väldigt spännande att ni tycker till. För eller emot, luddigt eller tydligt är skitsamma. I sevige har vi ändå yttrandefrihet!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tror inte Billström är den enda politikern som skulle agerat såhär. Och ungefär såhär skulle samtalet gå om man satt vid kafferepet med politikerna. "Yey"

2012-02-22 @ 15:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback