L.O.V.E

Tänkte skriva något vackert och poetiskt om kärlek eftersom att det är alla hjärtans dag imorn, men så tänkte jag nej. Den kärlek vi ser som kärlek är inte alltid bara vacker och poetisk. För mig är Gud kärlek och jag vet inte om jag kanj påstå att han är så poetisk av sig. Mer otydlig, haha. Men jag tror inte att kärleken alltid kan vara så rosa och lullig. Kärleken handlar nog mer om vad som är bäst. Tex föräldrar-kärlek, att inte tillåta saker och att göra saker lite hårdare av kärlek. Tänker åter tillbaka på Leigh Ann i The blindside som strängt och med stil och klass tar hand om en ensam och förstörd pojke. Hon offrar mycket, både hem och rykte för en främmande människa. Men hon gör det med kärlek. Hon är nog min idol. Jag vill gifta mig rik och bli egenföretagare bara för att ha tid och pengar att göra som hon gör. Åh, jag älskar filmen! Se den säger jag bara!

Hur som helst så önskar jag dig, just dig en fantastisk morgondag fylld med kärlek! Helst kanske den rosa varienten, men kärlek som kärlek, Gud är alltid med dig!
Ber också att fina Olivia och Elina som åker till cotsa rica imorn ska få det bra och att resan ska gå utan problem. Må de komma hem helskinnade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback