Åh vad jag längtar!

Börjar planera sommaren. Oj så mycket jag ska hinna med som REDAN är bestämt, så spännande!
  • Bröllop i Karlstad
  • Bal
  • Köravslutning med övernattning på lynäs, söderhamn
  • Scoutläger på ensro
  • Sommarjobb
  • Sommarläger på ensro
  • Fotoshoot med Marilyn Mornoe-tema
  • Börja övningsköra (Wiiihooo!)
  • Gå på min blinddate som dragit ut på tiden väldigt mycket?
  • Försöka mig på att lära en kalv "Sitt" och kanske "rulla runt" (Vore coolt va?) Lyckas jag kommer det film!
  • Ha pickninck på åkern iklädd min underbara bond-långkjol
  • Gå ska'ut (en scoutledar utbildning i tre delar, en bra start på de 3 BF åren jag har framför mig)
  • Stärka mig själv som person och förbereda mig för en rejäl förändring, nämligen att gå i skolan utan nån jag känner i en annan stad som jag inte känner så väl. Och på en skola jag besökt endast en gång.
Thank you God for never leaving me!
Förstår kvigorna helt och fullt som rymmer hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback