Flashback

HejHejHallå! Igår begav jag  mig efter körövningen till Evelin där dagen spenderats. Igår kväll kollade vi på "gamla" foton, bla min första design. Och vi skrattade
över hur dåliga vi var då. Men också tanken på hur mycket vi utvecklats. Väldigt kul att se ändå, alla utvecklas vi med åren.
Men nu tänker jag ge er en liten flashback på de gamla bilderna/designerna från förr. Foto och redigering av Evelin.
Lite pinsamt att jag knappt kommer ihåg vilka designer jag haft... Men två olika designer ovan.
Den här blev ingen design utan bara en fotoshot tillsammans Clara.
Den här headern hittar jag inte tyvärr, men du kanske minns om du är en gammal läsare. ;)
Från samma fotoshot som headern ovan. "Spökhandsbilden", en bra bild!
Tro det eller ej men denna fantastiska bild har JAG tagit! Hos Clara i somras.
Två bilder tagna av Clara i somras.
Se man på. Jag kan också fota Clara!
Jag har kinesöga, men de bjuder vi på!
Avslutar ett inlägg som inte blev som jag tänkte, lite snyggt med två bilder på mig och Evelin. Den sista var igår kväll! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback