Gah! :D

Jag är otroligt lycklig, det är liksom det jag mår bäst av. Men ändå har jag lite ångest, ganska mycket faktiskt. Jag ska väldigt snart välja gymnasium och jag vet inte vad jag ska välja. Jag tänker gå barn och fritidslinjen med inriktning pedagogiskt arbete (för att kunna bli dagmamma etc). I tierp tar dem bort BF till hösten så jag har inget annat val än att pendla. Frågan är då: Uppsala (katedral) eller Gävle (polhem)? Flera av er säger säkert att uppsala är bäst, helt klart. Uppsala är en studentstad och en av mina anledningar till att inte gå där. Jag är inte som alla andra så varför ska jag göra som alla andra? Däremot så är det svårare med tåg/buss att komma till Gävle. Fast jag trivs bättre i Gävle som stad. Tur att det är öppet hus så jag får ett litet smakprov. Men om du har några personliga åsikter om nån av skolorna så snälla kontakta mig för jag vill veta ALLT! Vill du inte kommentera så kan du maila mig på [email protected] TACK!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Va kul Malin! Men ska de ta bort den linjen i Tierp, visste jag inte! Lika som jag gått ;) Klart du ska gå i Gävle!! Upptåget funkar väl dugligt.. :p kramar

2012-01-30 @ 15:50:44
URL: http://matildakolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback