Gammal frid

Under tiden som du läser resten kan du lyssna på denna underbara låt: http://www.youtube.com/watch?v=fNNhX48TRYA Blir rörd varje gång jag hör det för den påminner mig om mitt dop.
Nu på kvällningen så har jag, tillsammans med min familj, mormor och morfar samt farmor och farfar varit hos en tant och fikat och spelat lite spel. Trevligt och lärorikt. Jag tänkte att det skulle väl passa att sticka under tiden, så jag tog med min stickning (som jag inte vet vad det ska bli än).
Här sitter jag med min stickning i min riktiga (!) gammelfarmors gamla gungstol som är cirkus 150år. Det kändes väldigt härligt och speciellt. Framför allt eftersom att Ester som hon hette dog för ungefär 80år sedan.
Det är för tillfället något fel på våran kamera så nu KAN jag inte fota mer än med mobilen (och ni ser ju hur det blir..) så nu är jag inte bara lat... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback