Ger mig an en sån här lista...

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: Rosa
färg 2: Grön
färg 3: Röd (älskar alla färger egentligen)

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Jajjemen
Fått ditt hjärta krossat: Eftersom att jag lever så måste jag faktiskt säga nej. Men livet är inte alltid lätt heller.

Träffat någon som förändrat ditt liv: Hm, alltså alla påverkar väl mig på sitt eget sätt så, ja.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja, men inte negativt
Kysst en kompis: Nepp. Här kör vi bara kindpussar!

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Håller på att ändra stavningen på Fritzon just nu faktiskt, det är felstavat till Fritzson i folkbokföringen..
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Oj, det minns jag inte.. var lite halvdöd efter en sen kväll i uggelbo innan, men släkten kom tror jag :)
Vilken tid vaknade du idag: Jag klev upp tio över sju.

Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov
Någonting som du längtar till: Allt! Men Gudstjänsten jag ska leda 12/2 kl11 i borgenkyrkan ser jag fram emot, be there!
Senaste gången du träffade din pappa: VId middagsbordet för typ 20min sen
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Oj, jag vet inte riktigt. Jag är inte precis perfekt, men det finns nån bra  mening med det ändå tror jag
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Yesbox!
Vad gör dig irriterad just nu: Att mitt element strular så jag fryser..
Långt eller kort: Beror väl på vad det gäller?
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag inte är blyg!

DIN FÖRSTA:
Operation: Oopererad
Piercing: Hål i öronen

Tatuering: Sån där som man sätter fast med en blöt svamp. Minns inte motiv men antagligen en blomma...
Bästa vän: Borde nog vara Lovisa under dagistiden
Sport: Första sport? Fotboll och ridning
Husdjur: Första egna Katt, Ludde hette han och blev påkört när jag var på hönö för första gången. Grät som tusan, minns till och med att morfar fick äta upp in sandwich... mer svar än frågan begärde hah.
Vaccination du minns: Stelkrampssprutan i 3/4an? 
Förälskelse: oj. måste vara han jag gifte mig med VARJE dag på dagis.. Minns knappt var han hette

Alkohol du drack: Pilsner

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögonen
Kortare eller längre: Längre 
Romantisk eller spontan: Oj, båda. Men romantisk.
Tatueringar eller piercingar: Inget hellst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback