Gilla!

Gå in och gilla facebooksidorna You're Perfect in my eyes och För mig, är du perfekt väldigt fina statusar därifrån.
Eftersom att jag är typ världens mest otekniska människa så lyckas jag varken klippa eller förstora bilden något.
Erkänner att jag inte ens lyckades ta bilden själv. Tur att jag har Richard som är teknisk! 
Ni får helt enkelt stå ut med att nästan se vad det står. Men det står iallafall "skäms inte för din utsida, det är så du är skapad. Men skäms för din insida, för den kan du styra." Del ett är det jag gillar. Att man inte ska skämmas för sin utsida, för det är så du är skapad. Sen behöver du ju inte skämmas för din insida heller. Men den utvecklar du varje dag och det är inget onaturligt att förbättra den, ingen är perfekt så alla kan faktiskt göra det. Även om du och jag är grymma precis som vi är så kan vi bli grymmare ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback