Ba da dam dam, ba da da dam dam.

110 personer i världen har gått efter samma program som jag har de senaste dagarna. 110 lyckliga och fantastiska människor och Gud har förgyllt min vecka. Härliga sjövik tog emot oss och vi har tillsammans och med Gud avslutat ett år och påbörjat ett nytt på bästa sättet ever, kramas. I en ring kring en eld och facklor stod vi alla och inväntade det nya året, 2012. När raketerna från byn smällde som värst var vi alla i full gång med att krama varandra och rå om varann ordentligt. Den glädjen, den kärleken, den Guden är helt obeskrivlig. Det finns inget vackrare och bättre än ett nyårsläger med underbara människor som alla har en sak gemensamt; GUD.
Ps Under lägret har jag fotat lite med Elsas kamera och så fort hon har lagt upp bilderna som hon har på kameran på facebook ska jag lägga ut en del här också. Lovar. Kramar <3
Ps2 om ni inte fattade det så är melodin till rubriken "the final countdown" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback