Perfekt

Jag har tänkt på att man hör "ingen är perfekt" ganska ofta. Egentligen lite för ofta kan jag tycka. Visst kan det vara skönt att veta att andra också gör misstag när man själv gjort ett, men faktum är att det var nog perfekt ändå.
Jag ska inte säga att livet är som en bra film, (när jag säger bra film är det ett lyckligt slut) men nästan så. För hur våra liv egentligen slutar så hamnar vi i lyckan. Kanske känner vi saknaden till våra kära på jorden.
Men då du känner den, då är du i lyckan, den sanna.
För mig innebär inte perfekt felfri, utan då jag och Gud är överens. Såsom jag vill ha det och det som är bäst för mig. En kompromiss fast 200%
Inte lite av varje utan mycket av allt -Media markt reklamen.


För mig, är du perfekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback