Strong

Min lillasyster är rikitgt biff. Hon är sju, åtta i april. Ser ut ungefär som mig fast lite mindre och med kortare hår. Jag väger 21kilo mer än henne och (hör och häpna) hon löft upp mig på ryggen igår och gick iväg (med mig på ryggen) tills hon föll ihop skratt. Och där satt jag och var liksom försvarslös. Det spelar ingen roll hur mycket jag trycker mig själv mot marken för hon lyfter ändå. Fattar ni hur sjukt det är? Där har ni något att skratta åt ett tag iallafall.

Den här bilden har hon tagit helt själv med min telefon fast hon inte fick (därav kvalitén..) så den bjuder hon på! ;)

Kommentarer
Postat av: Sara Andersson

Bilden på er är jätte fin tycker jag:)

2012-01-07 @ 18:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback