My screen is broken... that sucks

Ja alltså jag tappade min telefon i golvet idag.. den könde sig inte tillräckligt jordnära så den beslutade sig för att skaffa sig lite mer brister i form av att lossa glas som en hund lossar hår. Det värsta är att en ny glasbit, observera att det är en glasbit som måste va mindre än en kvadratdecimeter, kostar 700kr. Det var helt gratis att tappa den. Har aldrig varit med om nått liknande tidigare. Hade kanske varit mer logiskt om jag varit med om att golvet gått sönder för att jag tappat telefonen, men telefonen? Undrar just, är apple mannen död? Skulle vilja fråga honom hur en liten glasbit kan va så dyr annars..
Annars idag så vaknade jag upp hos Evelin, gjorde frukost och kramade henne hejdå för att barnvakta Mélonie som är 6 månader på dagen. Efter en lite skrikig och sovig förmiddag och lunch satte jag flickan i vagnen, ringde Fia och gick mot konsum. Fia hakade på efter tvivel med hat för min kjol. Dagen roligaste var ändå när Fia inne på konsum tar korgen och gömmer sig bakom en sån här butikskarusell med filmet och låtsas som om hon inte känner mig. När hennes kommentar på insidenten var "De där små killarna som går i typ 6an viskade till varann och sa -är hon mamma? och kollade på dig" kunde jag inte annat än skratta och sucka.
Men vi fick för våra synder, eller ja, jag fick kletet, Fia såg på men äcklades mer över att Mélonie kräks upp hela middagen över min axel och arm och sedan en tydligt *splash* på mattan. Hon som tyckte bajsblöjan var illa nog.
Få hål i tänderna. Blind för spya och skrik. SÖTISEN!<3
--------------------------------------------------
Gårdagens samtalstugg med Evelin. Hon körde te-fontänen med munnen. Det bara sprutade! Hahaha!
I brist på annat snor jag avslutningsbilder från facebook!
Klassfoto
Det är vi som är Brudarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback