Det hade kunnat gått bättre...

Min förmåga att kunna med och fixa saker på iphonen är inte så stor. Jag har faktskt facebookat, lagt ut en bild på instagram och twittrat. Jag har försökt blogga två gånger, men det händer liksom inget... och tekningen SUGER. Tanken att ta till baka min nokia är stark. Jag behöver faktiskt kunna ringa och smsa. Jag tänkte ju nu att om jag kan blogga lite från telefonen så kan jag lägga upp MYCKET mer bilder. Men telefonen verkar inte vilja det.
Idag provade jag för övrigt choklad i pannkaka, istället för sylt. Rekomenderar er att prova faktiskt!
Cissi och jag sjöng en herrans massa gospel igår kväll i kör/brasrummet så det bara dånade! Funderar på att dra ihop en barnkör... Cissi lär dem sjunga och spelar medans jag viftar lite. Gyttigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback